Starostwo Powiatowe w Lublińcu wprowadziło dodatkowe usprawnienia związane z obsługą petentów, którzy załatwiają sprawy w Wydziale Komunikacji, Drogownictwa i Transportu.
Cyfrowy system obsługi zainstalowała firma QMS. Specjalny automat wydaje wydruki z datą i godziną, przypisaną konkretnym stanowiskom obsługi. Na bilecie pobranym z urządzenia znajdują się również informacje o zakresie sprawy oraz numer biletu.
Istotna jest również informacja o liczbie osób, które czekają na obsługę. Wydrukowanie i pobranie biletu
z terminala zostaje także odnotowane na stanowisku pracy urzędnika. Jednoczenie naczelnik wydziału, dzięki usłudze online, na bieżąco nadzoruje pracę i funkcjonowanie jednostki.
Automat ułatwia organizację pracy m.in. w punktach obsługi interesantów – Podstawowe udogodnienie sprowadza się do tego, że interesanci dowiadują się o tym kto, kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony – czytamy na oficjalnej stronie Starostwa. Atutem urządzenia jest przystępne menu oraz duży, wygodny wyświetlacz.
Zdjęcie: lubliniec.starostwo.gov.pl