Wiemy co się stanie z lublinieckim oddziałem Tauronu

Wiemy co się stanie z lublinieckim oddziałem Tauronu

Jakiś czas temu wśród mieszkańców Lublińca rozeszła się niepokojąca informacja o planach likwidacji Punktu Obsługi Klienta głównego dostawcy prądu dla naszego miasta – firmy Tauron. Sprawą zainteresował się również przedstawiciel powiatu lublinieckiego w parlamencie – poseł Andrzej Gawron, który podjął stosowne działania mające na celu utrzymanie funkcjonowania lublinieckiego oddziału Tauronu.

Podjęte działania to rozmowa z Ministrem Energii Krzysztofem Tchórzewskim oraz osobiste spotkanie z wiceprezesem Tauron SA Piotrem Zawistowskim w dniu 09.05.2016r. W toku rozmów Poseł przedstawił argumenty na rzecz dalszego funkcjonowania lublinieckiego Punktu Obsługi Klienta (punkt obsługi funkcjonuje w nowopowstałym budynku, spełnia najwyższe standardy obsługi klienta, pełni ważną rolę, zapewniając obsługę osobom także spoza Lublińca a nawet spoza powiatu).

Konkludując rozmowę Wiceprezes Tauron SA poinformował, że po całościowym zapoznaniu się ze sprawą i po analizie sytuacji lublinieckiego punktu w ciągu 2 tygodni przedstawi wiarygodną informacje.  24 maja 2016 Biuro Poselskie otrzymało list, a w nim zapewnienie, że Punkt Obsługi Klienta Tauron SA w Lublińcu będzie utrzymany – wiceprezes dodał jednak, że w spółce trwają prace analityczne dotyczące planów restrukturyzacji .

W związku z planowanymi zmianami w spółce sytuacja naszego punktu będzie na bieżąco monitorowana przez Pana Posła Andrzeja Gawrona tak aby zapewnić jego dalsze działanie.

Przypomnijmy, że Tauron Polska Energia SA, jest jedną z największych polskich firm energetycznych. Kapitał zakładowy spółki wynosi ponad 8 mld zł! Działa we wszystkich obszarach rynku energetycznego w Polsce – od wydobycia węgla kamiennego, poprzez jego wytwarzanie, dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej i ciepła po obsługę klienta. W Punkcie Obsługi Klienta Tauronu w Lublińcu, klienci mają możliwość załatwienia takich spraw jak: zapłata rachunków za prąd, składanie reklamacji czy skarg, zmiana ofert sprzedaży energii elektrycznej oraz uzyskanie fachowych porad pracowników oddziału. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Starszy artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.