Oddział ZUS w Częstochowie organizuje dyżur telefoniczny na temat wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej

Oddział ZUS w Częstochowie organizuje dyżur telefoniczny na temat wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej

5 lutego (piątek) w godz. od 11.00 do 13.00 Oddział ZUS w Częstochowie organizuje dyżur telefoniczny na temat wsparcia z Tarczy Antykryzysowej.

Kolejne Tarcze mają swoje odsłony. Pojawiają się w nich nowe branże, które mogą skorzystać z pomocy, nowe warunki. Dlatego częstochowski ZUS postanowił pomóc swoim klientom w odpowiednim rozeznaniu tematu – mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego..

Już w piątek, 5 lutego, dzwoniąc pod nr tel. 727 690 746 ekspert częstochowskiego ZUS odpowie na pytania: kto może ubiegać się o pomoc, z jakiej pomocy może skorzystać, o co mogą starać się przedsiębiorcy, a na jakie wsparcie mogą liczyć osoby zatrudnione na umowach cywilnoprawnych.

Istotna będzie informacja do kiedy należy złożyć wniosek i dlaczego trzeba założyć profil PUE, by móc skorzystać z pomocy antykryzysowych przepisów. Na te i wiele innych pytań będzie można uzyskać odpowiedź dzwoniąc do eksperta ZUS podczas piątkowego dyżuru telefonicznego.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami. Podczas dyżuru można będzie zadać pytania ekspertom, na które nie znaleźliśmy odpowiedzi, dopytać o formularze, które być może sprawiają nam kłopot w wypełnieniu, bądź wiele innych zagadnień, które powodują, że sprawy związane ze staraniem się o pomoc są dla nas skomplikowane – podkreśla Beata Kopczyńska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.